Wednesday 11 April 2012

isu semasa

Assalamualaikum wbt. ini post kedua untuk blog ni. first of all, thanks to frens yang sudi untuk mmbantu saya dalam membina blog ni, dan tidak lupa juga kpd member2 yang sudi follow. Diharapkan blog ini akan lebih maju ke hadapan. heehe. 

Okee, cite pasal result spm cket, result x la gempak mane, biase2 je, dapat 6A 3B. papepon, Alhamdulillah, sebelum2 ni pon x pernah lagi dapat 6A. Kepada member2 Mega Xi, tahniah semua atas kejayaan korang, semoga trus maju di universiti, matrikulasi nanti. Kepada yang kurang cemerlang,  janganlah kite cepat berputus asa.  cool men.



Kepada aspura sester yang dapat pergi temuduga UPNM pada 14 april ni, aku ucapkan selmat berjaya di dewan tun templer. haha, ejah molek belake, bereh lah. Sape2 yang belum check lagi semakan temuduga tu, buleh check sini, http://www.upnm.edu.my/kemasukan/temuduga/
Awok2 aspura kalau tiada aral yang melintang buleh la nok gathering sekali kat TER ke, bbq lu skali. InsyaAllah harap2 xdok orang hok wat PAYOH. Tengok semangat blake nok jumpe. hee


oke, nak cite pasal produk sket yang sangat meletop di pasaran tp most of people skunk ni masih x tahu, namanya TRANSFER FACTOR daripada 4life, iaitu sejenis makanan kesihatan yang dapat menguatkan sistem imun atau sistem ketahanan badan kita. 
Syarikat 4Life Research Incorporated, USA mengeluarkan beberapa produk hebat berasaskan transfer factor. Transfer Factor mewakili paradigma baru dalam bidang permakanan dan penjagaan kesihatan. Transfer Factor merupakan kuasa besar dalam penjagaan sistem imun.  
Ini diambil daripada laman webnye, mungkin lebih tepat kot definisinya. Agak terkejut juga apabila TRANSFER FACTOR dapat mengubati pelbagai jenis penyakit oleh sebab TF ini berfungsi untuk menguatkan sistem ketahanan badan kita. 
"Punca penyakit adalah sistem imun yang lemah. Apa saja yang boleh meningkatkan keberkesanan sistem imun akan membantu MENCEGAH dan MERAWAT penyakit."
- William Hennen, Ph.D., Pakar Biokimia.



So, kepada yang sihat sekarang ini ataupun sedang mengalami masalah kesihatan, adalah disyorkan untuk mencubanya. Bak kata pepatah, belum cuba belum tahu kan. Mencegah lebih baik daripada merawat.
Tidak kurang juga ada yang telah menjadi jutawan apabila menceburi bidang network marketing 4life ni, sesiapa yang ingin tahu buleh google sendiri.k.  Mungkin belum tiba masanya lagi untuk bercerita tentang kerjaya bersama 4life. InsyaAllah pada post akan dtg.

Sekian, wassalam.

2 comments:

budakserius™ said...

Kalu boleh nk produk tu se.HAHA

Syu Amb said...

ye ye~ same2 :D

 
All Rights Reserved.Waridwan Wahab ©